maandag 20 maart 2017

Enkele sfeerbeelden van de afgelopen twee maanden

Aangezien mijn vorig bericht vrij emotioneel was, houd ik mijn nieuw blogbericht luchtig. Geniet van enkele sfeerbeelden op stage en in de weekends.


Julie op bezoek! Met Peter en Daphne naar de kerk geweest. Ofja, ... Naar een koffiebar/concert waar ze over God spreken? Ik heb geen woorden voor deze ervaring.. 

Meer moet kunst niet zijn...

Het wordt een gewoonte zo in de koffer zitten...

Toch maar eens onze rugbyvrienden supporteren! 
Ja ja, wij zijn bevriend met enkelen van the Southern Kings.

Safaritje meegepikt! Bewijs dat we erg dicht kwamen...


Als we wandelen mogen we ook rusten, zitten en poseren...

Voor mijn negende verjaardagsfeest had ons mama activiteiten voorbereid. 
Marshmallows eten met je handen op de rug was er eentje van. Wat een nostalgie!
Bij deze mama, de kinderen vonden het ook geweldig!


Vijf maanden oude M.

Avontuur schuilt achter elke hoek, zipline, wandeling, waterval of bungeejump...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten